det ska va klägg till kaffet, annars är det inte kaffe och klägg.

En sån där mysig dag med lite solsken. Jag tänker inte skriva något tråkigt om någon jobbig kurs eller så, för det tar på krafterna att läsa igenom bara. Vad annars kan jag berätta... Jo, det var typ en mil lång kö till Baljan idag, har ätit tre klägg (inklusive en mars, såklart) och känner mig ganska onyttig som vanligt. MEN Jag har ätit en hel tomat idag också. Första grönsaken på några veckor. OCH jag gjorde faktiskt situps igår kväll. Så jag är kvitt.

Nu ska jag snart åka och köpa ananas, sen till Gustaf, så ska vi ha varma-mackor-mys med några DPU-människor. Blir nog bra.

Jocke fyller år idag också, Grattis!


Solig långlunch. Jag vann alla kortspel. Finns det något bättre motstånd någonstans där ute? Ring mig i så fall. Tråkigt att vara president hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha va söta vi är ^^

2010-09-15 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0