ETTAN

Igår blev jag etta. (Fast fadderiet tycker att egentligen så kan 0 upphöjt i ett reellt tal aldrig bli ett..) Etta känns stort, prestige, respekt, finally there.
Det var alltså maskin-nollans finsittning igår kväll. Fritte (Frithiof) var min bordsherre och det var ju ganska soft att han hade tränat på balsittning så han kunde uppföra sig sådär fint, som tillfället krävde. Sedan var det mellanfest hos en fadder (woho, slut på nollefriden) och eftersläppet på Kårallen höll på till 3. Det var nästan vinter ute och jag och Frida cyklade hem i barbent till Skägget (Skäggetorp). Det var hemskt!

Idag kommer pappa hit! Han ska hjälpa mig att flytta till Flamman. Kommer bli fint dehär, mycket närmare skolan och så, och massa klasskompisar i närheten (+ Sara). Så nu må¨ste jag packa och flyttstäda lite.


Hämtade en facebook-bild på Fritte, så ni får se vem det är tänkte jag. (Hoppas det var okej, Frizz, men tror inte du läser min blogg så du kommer väl aldrig märka något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0