Kalasbilder

Fortfarande ganska depp på allt som har med plugga att göra. Men jag trivs här, så det väger väl upp lite. Nu kom jag hem efter en lektion som slutade 21.00 Kanske ska plugga ikapp lite matte nu då? ..eller?

Här kommer Kalasmottagningen i bilder:



1: Köade i minste en timme för att komma in på mässan.
2. Kom ut från mässan lite rikare på godis, och tröttare på montrar
3. Jocke lagade himelskt god mat på lilla förfesten, vilket han nog fått höra några gånger nu. Jag säger det igen, Tack för maten!
4. Teddybears på Cloetta Center.

Detta gjorde mig lite lyckligare.

Kommentarer
Postat av: fia

maaaaaria, när kommer du HÄÄÄM?

saknar dig!

<3

2010-09-09 @ 22:38:29
URL: http://fiaham.blogg.se/
Postat av: jocke

TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDY BEEEEEEEEEEEEEEEEEEAARS

2010-09-11 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0