kvällen

Nu har jag och Gustaf programmerat klart. Fler klasskompisar var där också såklart, och gnuggade hjärnhalvorna mot varandra för att fatta "Get & Put". Axel har nu varit här och godkänt min nya lya. Tror han är lite avis! Fattas gardiner dock, det ser ganska tråkigt ut. I fönstret står en liten rosa kruka med en 3 dm hög palm i. Det är min ungkarlsblomma, och jag ska vårda den med mitt liv.

har precis gjort ett storkok med köttbullar och makaroner
håller på att göra klart matteuppgiften som jag misslyckas med om och om igen
ska gå och lägga mig och sova i min 80 centimeter breda säng!


Axel och jag på München Hoben

Kommentarer
Postat av: jocke

softa med programmeringen och köttbullar. OCH SOFTA MED DIN GULLIGA LILLA BLOGG! ;D och varför får inte jag vara med i din blogg förrråååååå



hahahahaha bloggg

2010-09-06 @ 22:45:48
Postat av: Maria

Jocke, Du är faktiskt med på bild om du kollar lite längre ner! Och börja inte mobba min blogg också va ;)

2010-09-06 @ 23:24:21
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: axel

fniss vad fint då!

2010-09-07 @ 00:47:50
Postat av: axel

GILLA münchen hoben frrrrrresten

2010-09-07 @ 00:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0