nu blire studentliv på riktigt!


Pappa är här. Han har hjälpt mig flytta in, betalat min shopping, och bjudit på mat, sånt där som bara föräldrar gör.

Nu har jag installerat mig en aning här i mitt korridorrum på Flamman. Jag och pappa ville inte inviga köket så vi åkte till max ikväll istället. Mums. (Hittade även sånna där ketchup-portions-påsar, kommer bli perfekt till mina köttbullematlådor nästa vecka!)

Nu måste jag nästan fortsätta på mina tejprullehållare-skisser.. de ska vara klart på måndag har jag hört. Har kompletteringar att göra i matten också tills dess. Och för att inte tala om programmeringen! Blä

Kommentarer
Postat av: joäna

annat hett tips: du hittar aldrig så bra små plast- /fryspåsar som de där man alltid tar frukt och grönsaker i när man handlar. Sno med dig extra och varje gång och voilá så har du ett lager, handtag är ovärderligt!



// MVH inbiten, snål student

2010-09-05 @ 00:43:05
URL: http://uujs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0