Übermegapacka

Får ont i ryggen av att packa. Hur ska detta gå? Ja ni, inatt smäller det iaf. Frankrike en vecka med skidåkning och förhoppningsvis sol. Kommer bli skitkul! Har nu fått ner det mesta i väskan vilket innebar extrem precisionspackning. Allt som tidigare dekorerade mitt golv ligger nu i en fet väska. Skidorna är inlindade i kläder i skidfodralet, allt för att få plats med så mycket som möjligt. Märta och Jonatan kommer nog snart och hämtar upp klumpen min. Sen är det bara att börja nattvaka till 02.30. Vad ska man då göra? Deklarera...?

Påskliljor pryder münchen hoben-sejdeln. Det var Axel som önskade Glad Påsk! Nu önskar jag Glad Påsk till alla som läser! (får se om jag har internetmöjligheter där nere sen, i så fall hör ni av mig)

Hejdå Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0