ömma öron

Jag ba lever livet och gör en massa crazy stuff typ. Plankstek till middag och hål i öronen. Galet. Verkligen alltså.

Nejmen, jag är ju en sån där tjej som aldrig gillat smycken över huvudtaget, men sen fick jag ju det här presentkortet i studentpresent som jag kände att jag borde utnyttja innan jag fyller 20. Det kändes som en bra gräns.

Så nu för första gången på 19 nakna år har jag pyntat mina örsnibbar med silverpluttar. Är det jag? Ja, jag blir kanske mer bekväm med det efter några dagar.

Ikväll tar jag mig en till sån här härlig myskväll. Kanske ska börja kolla på Greek. Det sägs att det är en underhållande serie. Jag ger det en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0