Sälen

Gott nytt år allihopa! Mitt tvåtusenelva har börjat mycket fint. Jag har hållt mig pigg och frisk medan resten av stugan sjuknat in i någon sorts magsjuka/feber/förkyldning. Nyårsafton i fjällen är nog det som passar mig bäst också. Med goda vänner i en fjällstuga, god mat och fest. Det var najs. Nu har de flesta dragit hem, men jag är kvar några dagar till. Behövs väl lite frisk luft under jullovet.

Grunkenboken är öppen också, om jag gör en uppgift per dag kanske jag klarar tentan den 11:e... eller?

Ska spela Sly nu. Bästa tv-spelet ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg ny bloggpresentation, härliga bilder ! Så fin du är ... / kram mamma

2011-01-04 @ 08:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0