från och med nu

Det var lördagkväll och jag invigde mina nya favoritskor. Vi åt på thairestaurang och gick på bio. Love and other drugs var mysig. jag rekommenderar. Tack för kvällen, Axel, den var jättetrevlig!

Nu såhär i efterhand har jag kommit på att min födelsedag har varit väldigt lyckad. Och väldigt utspridd. Man kan ju fira på så många olika sätt, och jag tror jag fått med mina godbitar runt årets fördelsedag. Nu känns det lite slutfirat dock. Det som finns kvar är en inte-längre-tonåring, och en massa pressentkort att spendera på något passande.

Så ännu en gång skulle jag vilja tacka alla er som har varit med och gjort mina sista tonårsdagar, och mina första gamlingdagar till vad de har blivit! Ni vet såklart vilka ni är, och ni äger <3 (..med risk för att låta väldigt blogg-töntig, men jag får vara det ibland)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0