barrunda

Ännu en så kallad "Sommarkväll" på Slottstorget. Igårkväll var det E-type som slogs några timmar på scenen mot strömavbrott. Jag och Johanna (som kom hem igår!) tog en liten barrunda istället. Den började på Berggrenska, och fortsatte med/slutade med en take away thailatte och chokladmuffins i Bourlongern. Så det blev inte en alltför lång runda denna onsdagskväll. Där framför de upplysta änglarna satt vi och mös ända tills myggen ville vara med.


Här är vi i Vicans stuga förra sommarn. Mys! Vican kom hem förresten. Du är ju ganska saknad måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: axel

den där beryktade thailatten alltså....

2011-07-21 @ 12:01:12
Postat av: vic

Åh, jag saknar er som en tok här nere. Ni verkar ha det mysigt där hemma, snart kommer jag hem för en dag innan jag åker uppåt igen. så boka in den 9e (kväll) ett MÅSTE!

2011-07-29 @ 00:10:24
Postat av: Maria!

Victoria! Du är saknad här uppe med ju. Jag tror faktiskt också att jag är hemma den nionde! :) perfekt. Puss

2011-07-29 @ 08:25:28
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0