det flyter

Yes! yesyesyes. Nu har vi bokat färja till Gotland, jag och Axel. Äntligen kan man känna sig lugn. Fan vad taggad jag är på att sluta jobbet och bara sticka och ha det härligt på Gotland i några dagar!

Och hörni. Gävle ler av solsken idag. Jag, Mathak och Anneli tog en schtekarpaus at tha roof idag. Kikade på brandmännen som dagligen kör träningspass ute på fjärranbadets gräsmatta mitt emot.

Hoppas alla era solar är framme!


Dagens taklunch. Hembakad pizza med salami, mozarella och champinjoner

P.s. Axel, kan vi inte hyra tandemcykel där? (:

Kommentarer
Postat av: axelelelelellll

jo, om du åtminstone tillåter mig att sitta fram så jag har min värdighet i behåll

2011-07-27 @ 14:06:20
Postat av: Maria!

Du får sitta fram du får sitta fram!

Jag har alltid drömt om att få köra tandemcykel. Hoppas det finns en röd vi kan hyra! :)

2011-07-27 @ 14:50:04
URL: http://marybond.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag har kört röd tandem på Gotland! :D Bästa man kan göra, det måste ni :)

2011-07-27 @ 21:21:49
Postat av: Maria!

Du är min idol, matilda!

2011-07-28 @ 08:46:17
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0