Efterfest på våran altan

När de börjar dansa runt i vardagsrummet till Mikrofonkåt och utmana varandra på studsmattan, då är det vuxenfest när den är som bäst.

När jag sitter där runt bordet med mina äldre arbetskamrater och ser hur de plötsligt börjar släppa loss, då inser jag att det faktiskt inte är slut på livet efter 25! 
Jag ska inte öppna mina sinner för mycket i det här inlägget, men jaja, man kan väl säga att de var ganska kul.

När klockan började närma sig 22, var jag mest mogen i huset och drog mig till sängs med ett avsnitt True Blood.
-Ses på jobbet imorn, sa jag.
Här på jobbet är det dött en morgon som denna. Alla tar sovmorgon, utom jag (och Anneli som inte var där).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0