En lyckad helgtripp

Old Town Lodge spenderade vi en natt i Storstaden. Helgen bestod av shopping, T-bana, restauranger, Skansen, sol, lite regn, och massor av kärlek! Jag är nöjd och ser redan fram emot nästa helg.

Tåget hem var ett misslyckande. Vaknade någonstans efter en timme, och fattade ingenting. Vi stod stilla mellan Uppsala och Tierp och kom ingen vart. Tågbyte till ett nattåg som var påväg uppåt mot Boden. Så himla mysig känsla ändå att resa i kupé, lite som Hogwarts-expressen. Nu blev jag sugen på att tågluffa!

Tillbaka på jobbet. Hungrig kl 10 som vanligt. 1½ h kvar till lunch. Attans. Stackars mage!

Det är en stor dag för bror min. Lycka till brorsan med körkortet!!!

(Bilder från helgen kanske kommer vid senare tillfälle. Finns inget här @ work.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du gillade nattåget kan du ju pallra dig upp till mig ;)

2011-07-16 @ 00:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0