Outlet

Jag springer runt i bikini och hypar upp mig varje gång solen tittar fram. Men molnen är ganska stora, även idag.

Fy tusan vad dåligt jag mådde imorse. Vet inte om det var vinflaskan jag drack igår eller något helt annat. Trevligt hade vi iaf på Elises altan. Kul att träffa Hammar också igen:



Kom precis hem från Sågmyra (Lager 157) där jag traskat runt idag med Fia och Elise. Det var kul. En hel del nöjd shopping och en massa god mat och fika.



Jag hittade väl egentligen inte riktigt vad jag sökte (ett par låga converse) men det slutade fint ändå. En klänning, en T-tröja, en skjorta, en mössa(!), lite trosor och tom några spännande böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0