nöjd med helgen jao!

Det är söndag och som vanligt inväntas fika halv 9. Axel lärde mig bröst & biceps övningar på gymmet idag, så jag inväntar väl också lite träningsverk kan tänkas.

Jag sitter och läser lite nyttigt nu, produktkursen kräver några hundra sidor engelska. Varför har jag aldrig lyckats bli duktig på detta främmande språk? Dundertabbe. Nu ska jag börja med veckans ord.

Igår blev det lite shopping på "shoppinghelgen", vilket innebar 20% på allt och en surprise från bik bok. Axel vågade sig på att köpa sig en rosa jacka.



Vi hann också med en eftermiddagsgrill i ryd i helgen. Megatrevligt med lite fotboll också. Senare ost-och-kex kväll framför The next three days. Sammanfattningsvis: En mycket lyckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0