hämtat energi. nu kör vi en gång till!

Tillbaka på säker mark. Hemkommen lagom till solsidan och söndagsfikat. Inväntar en sen Axel från Skäggetorp medan jag sitter och utforskar facebook för hundratusionde gången.

Helgen har varit skön, oh så skön. Knappt några vänner hemma så familjen har fått mycket Maria-tid. Sofia var den tappre som följde med mig ut till valbo och handlade min nya planta, yokka-palmen. Nu står den hemma hos mamma och väntar på att få lifta ner med henne om två veckor. Jag kommer ge den ett varmt välkomnande!

Nu är det alltså dags för läsperiod två. Spännande. Imorgon startar nya och gamla kurser. Fullspäckat schema.
Jag och mamma hade ju lite alone time där på lördagskvällen också, så vi geggade med hår. Mitt hår är nu tonat, ja för första gången i mitt 20-åriga liv har jag ändrat färg utan att tiden är orsaken. Det är dock bara en aning mörkare, inget att bli orolig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0