Hemligt

Ja. Så här sitter jag nu. Helgen har varit smooth, med en massa jippon. Allt vad en student kan önska sig. Ölstopet i torsdags var himla najs. Här skålar vi för det:




Nu är klockan söndag förmiddag och jag gör mig redo för det Hemliga ÄveMtyret som går av stapeln om 2 timmar. Ovven är på, och magen kurrar. Det blir frukostmys hos Gustaf till att börja med. Sen vet vi inget mer. Kommer hem igen efter en 24 timmars resa.

Igår var det sol kan jag säga. Precis som idag. Typ 100 grader i skuggan och sun touched bodies everywere!


Här har David hittat en liten navelnyckelpiga som han hade trevligt med en stund. Sen flög den. Ungefär precis här på bilden flög den.

Nej, nu är jag hungrig. Mot Gustaf och frullen! Ses på okänd destination alla ÄveMtyrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0