P-FESTEN

Underställ, blöta badkläder, geggigt lucialinne och avspärrningsband ligger utspritt över hela mitt golv. Att ta tag i städningen efter en helg som denna kan ta emot...

Lyckligtvis har jag samlat på mig en del bilder som förklarar allt. Här kommer P-festen HT-11:



För att förtydliga ett par saker: Detta var en grym dag! (Hela dagen, JA!) Började med brunch med hela gänget på Pitchers, och drog vidare till Lazerdoom, där vi fick leka av oss. Sittningen på kvällskvisten hade tema S.O.S. Därför ser ni mig utklädd till en brottsplats, och en massa läkare kutandes runt med diverse ölflaskor. Den sista bilden är inget fyrverkeri, det är Kocken som kör cirkelsågen i Snickerboa för att jag och Ulrika inte hade någon nyckel till handbojorna.

fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0