Det är så bra just nu

Åååh! Vad jag har sett fram emot sånt här. Tjejhäng i den gamla hemstaden. Catcha upp allt man missat eller undgått de senaste månaderna, och bara vara lite.

Idag gjorde vi Gävle stad osäkert, precis som på de gamla goa tiderna. Älskar att mysa runt som förr.

Jag märkte faktiskt just precis att jag klarat godkänt-gränsen på flervarre-tentan!!! Detta är bevis på att mirakel finns. Var bombsäker på att jag kuggat den här gången. Nu ska jag belöna mig med något riktigt onyttigt. Kanske mammas hembakta rulltårta som ligger i kylen...

Ikväll ska jag och Vican mysa upp oss i ett litet litet soffhörn och se på kass fredagsunderhållning. Idol 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0