it's lördag

Om LO-FI-FNK killarna är 29 bast så vet jag inte om min verklighetsuppfattning är helt som den ska.
Det blev spontankväll på HG i torsdags. Öl, burgare, musikquiz och dartträning (inför DÖMD, såklart). Bandet som gästade var LO-FI-FNK, och de var Viktor som skötte scenljuset (blink blink blink! full?). Stod man längst fram fick man blunda för att inte mista synen.



Nu är det lördag och jag avslutade gårdagen med att somna i soffan framför Kalle och Chokladfabriken. Mums, snacka om smaskiga drömmar man hade inatt!

Nu ska jag ta mig ner på stan, eller rättare sagt systemet... För ikväll vill Axel bjuda på trerätters och bio!!! Kan väl inte komma dit utan en flaska rött.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0