Bror 23!

Jag, Axel & Jorben håller på att "cada fi".
 (Det var mitt roligaste skämt på hela dagen, förutom mitt fenomenala drinktips: "blanda gin med lite jang")

Som jag hoppas att ni märker så är jag lite trött av mig. Jag ska åka hem och sova när jag tröttnat på ritningen som jag ska skapa, eller när jag däckar på tangentbordet...

Igår följde Jocke med mig till Tornby, så nu har vi lämnat in min trasiga lap top @ ElGiganten! Vi firade med Donken och Ica Maxi.
Idag fyller Jocke 23. Vi smög alla hem till honom och gjorde stor frukost imorse. Axel and me var sjukt entusiastiska och bakade scones kl 06.00 för att överraska alla frukostsugna. Ina och Kristoffer hade gjort en fin smaskig tårta, och alla åt och var glada.

Grattis Jocke på fördelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0