For you. And only you!

I give you.....

(som jag lovat)... Bildbomben från våra härliga dagar!!!

Vi börjar naturligtvis där allting faktiskt tog sin början. Nolle-P 2011. Those dog days are over, som jag ju brukar säga. Ingen mer phadderstinkande T-shirt nu.
Hur som helst är detta bilder från Fulsittningen, Nollesisco (Jonathan lyssnar på havet i muggarna), alla korridor-flum-dagar med de tappra phaddrarna, Eriks fruktstund i München Hoben-kön:
(Mer bilder hade jag inte från Nolle-P, inte som jag gärna ville dela med mig av iaf...)



Här var det drinkutbildningen i torsdags. Titta vad fina jag gjorde:



Och i fredags serverade vi Nollan på finsittningen. Vi var awesome i vita skjortan såklart!



Åh, jag har väntat så länge på att få göra ett sånt här bildbombsinlägg nu. Nöjd för kvällen, och dagen. Flervarre kl 0800 imorn!

ses där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0