Kö med diverse fester lekar och massor med kul.... kul!

Hej bloggen!
Idag ville jag inte köa, men jag hörde att HU bjöd upp till sjuk dans. Jag tackade ja till allas glädje.
Det har varit en rolig kö och den börjar lida mot sitt slut, jag tackar inblandade som hölll i festen. IDag känner jag mig som en rikare man, jag blev ingen läkare eller fotterapeut men jag gick på en läkar-toa en gång inatt, det var en bra toa faktiskt! Typisk läkartvål, ni vet en sån grön.

Fia har sovit, gustaf har sovit, jonas har sovit, maria har sovit, sophie sov nog lite (hobo style), victor sov typ inte, victors läkarpolare som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på sov lite. Jag borde fråga namn men nu rör sig alla uppåt för att ställa sig i riktig kö för att snart få köpa biljett kanske.
Till slut vill jag promotea min fezt på lördag. Be there or be dressed african.

Peace out soffor, nu: riktigt stel kö. Som inte på nh och sånt. Man får inte röka i kön

/Järlstig och kÖ-gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0