i påsk är jag fri

Glad påsk på er alla. Och glad påsk hälsade även Axel genom en röd ros, påskägg och present. Kan man vara så mysig som pojkvän? Jag är ganska nöjd faktiskt. En fika i solen innan avgång, sen bar det iväg.



Tågresan hem: Ungen framför hänger dreglandes bak & fram över sätet och sträcker sig efter min macka som ligger där på bordet. Han säger bäägfgfjääääh! Ska jag ge den till honom eller vänta på att hans mamma ska säga åt honom att sitta ner och sluta störa mig? Nej, hon bryr sig inte, så jag får sitta där och ha en awkward moment med ungen hela vägen hem.

Väl hemma bjuds det på go'mat och kaffe och cheesecake! Åh, vad skönt att vara här igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0