feeling free

Aaah! Lördagmorgon. Så skönt det är. Frukosten hinner smälta sakta i magen och man behöver inte trampa till skolan och sitta svettig på föreläsning.

Nä, jag kan bara sitta här, och göra vad jag vill. Filosofera ligger ganska högt på min "att göra-lista" idag. Träna lite körsång (med min skrovliga röst) kan jag ju också försöka med.

Ikväll däremot finns ingen tid att ta det lugnt. Då är det damsittning på Flamman (weho!) och sedan eftersläppet på NH. Hoppas hinna springa emellan lite... Om jag kombinerar temat på båda, alltså rock & afterski så kanske det underlättar. Blir nog snyggt med en svartsminkad snötok.


Satte upp en ny affish från Fotografiska museet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0