god fortsättning säger man

Kommer hem från en vecka i Sälen med ca 0 bra bilder på kameran. Riktigt kasst.

Årets julmat har nog till mestadels bestått av pommes faktiskt. Ingen prinskorv utan sibylla, max, donken, pizza, bageri. Det känns modernt och innovativt.


Nyårsdagarna uppe i Lindvallen med familj, vänner och Axel.

Nu är jag på bar mark i Gävle. That's it, ingen snö här inte. Axel är nerskjutsad till tågstationen, antagligen sitter han nu på tåget, läsandes sin jullovsbok. Det har varit ett skönt break bland snöflingorna där upp på fjällkullarna. Önskar minusgrader här nu också. Eftersom jag bara har tjockisjackan med mig detta lov, så hoppas jag på att inte cykla runt och svettas längre.

Ikväll ska vi riva köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0