bit ihop

Är så satans trött idag. Det blev hektiskt igår-kväll. Jag och kusinen somnade i solen ute i Vårvik efter en härlig picknick. Skyndade hem för att åka och handla massa mat, Flängde runt och letade surströmming på olika mataffärer till jag hittade den perfekta. Storstädade hela huset med brorsan och packade för morgondagen (=idag!), och drömde mardrömmar hela natten. Är det resefeber mån tro?

Idag fick jag ögon-migrän på jobbet. Man tror att man håller på att bli blind, men det är tydligen ingen fara då det går över inom en halvtimme. Läskigt iaf. Det var lite svårt att fokusera där ett tag.
Nu har jag lite lagom huvudvärk, men aä taggad till tusen på sommarträff ikväll ändå! Jag och Emilia far från Gävle station 15.30 om allt går enligt planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0