come out come out where ever you are

Powerwalk med mamma igår till Hemlingby och runt ett varv. Sånt jävla självförtroende när jag bestämde mig för att kuta uppför Hemlingbybacken mitt i allt. Men hör och häpna, det gick faktiskt. Väl däruppe ligger tre folk och har picknick. Kände hur deras mysiga sommarkvällsstämning direkt försvann när jag flåsade högljutt några meter därifrån. Trevlig inkräktning.

Dagens matlådelunch är pannkaka med jordgubbar och grädde. Känns bra att hålla fast vid lådan även på sommarn så man inte får en chock väl tillbaka på Liu.

Ikväll: Middag på stan i solen med en iskall öl och tjejerna runt omkring sig! Väntar bara på att molntäcket ska ta sig förbi staden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0