spring skåla veva, allt som behövs

En tur till uppför backen blev det igår, och sen en härlig kväll på Söderhjelmska efter det. Skönt att träffa alla brudarna igen efter så lång tid. Jag ligger efter i allt skvaller, tissel och tassel, men jag klarar mig bra ändå. Ska försöka catcha upp lite mer med dem senare.
Idag är det torsdag. Det är inte bara jag som går och räknar ner dagarna till helgen I guess. I eftermiddag blir det troligtvis picknick med kusin-Jonas, städning av pappas hus och inhandling av mat som ska med till sommarträffen i helgen. Hihi. Vi "Norrlandstjejer" hade turen att hamna i samma matgrupp, så här ska köpas surströmming som vi bestämde att bjuda på till lunch. Resten av MPiRE kommer att älska oss, för resten av våra liv!
Ååh! Känslan när "Flytta på dig" kommer på radion och man börjar veva inlevelsefullt helt omedvetet på jobbet...
I love it. Studentlivet, Jag saknar dig!
Har bestigt berg två dagar i rad. Benen börjar klaga på mig

Kommentarer
Postat av: fia

Åh! Jag som också ville träffa dig.. miss you ju

2012-07-05 @ 22:27:08
Postat av: Maria

JAAA! why lyckas vi aldrig tajma?! Nästa gång, då ses vi ;)

2012-07-06 @ 13:27:36
URL: http://marybond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0