drar ihop säcken

Nu har nästan hela sommarn gått förbi och ni har inte fått veta någonting om mig och mitt liv. Det är ju uppenbarligen det ni alla sett fram emot hela tiden. Så dumt av mig att bara låta er ligga i solen hela dagarna i väntan på en skön uppdatering från min sida. Här kommer den, så nu kan ni bänka er framför datorn.



Hur som helst så har sommarn bestått av mestadels jobb jobb och jobb. Men här och där har jag lyckats smyga in en massa små härliga minnesvärda stunder:

daglig frukost: vattenmelon med tillbehör. Jonas över på filmkväll med Hannah Montana. Drinkblandartime med Johanna innan Elises feeezt. En hel del ölhäfvarträning. Mysmiddag med tältning och morgondopp på Brämmen.

Den här helgen spenderades i stugan med Axel och släkten min. Det var fisketävling så alla var på hugget... utom fiskarna.



Imorgon åker jag tillbaka till Linkan igen. En ny termin och ett helfestligt Nolle-P väntar där. Nu ligger hela mitt liv i en resväska. Hejdå Gävle och sommarn, Hej Linköping och höstterminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0