att vara ledig

En ledig dag och jag är rastlös på stört.
Det funkar inte alltid det här med att gå runt hemma och ta det lugnt. Jag är riktigt kass på det. Pratar gärna i telefon mycket, och hittar på onödiga saker som känns jättebra att göra. T.ex rensa jordgubbslandet, som ingen jävel har brytt sig om på år och dar. Det fanns faktiskt plantor kvar där vilket var ganska chockerande. Eller som att ta cykeln till Systemet uppe i Hemlingby istället för stan, bara för att få en längre cykeltur. Mer luft i lungorna.

Jag är nog ganska bra för mig själv egentligen, jag liksom drar med mig på olika saker som jag uppskattar efteråt. Vilken tur att jag har mig.

Nu väntar jag på en liten middagsfest. Grill och vin blir det, så vi kanske ses på krogen sen

Studsmattan är helt klart min bästis idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0