Sparkling

Fick en body lotion av mamma med glitter i. Idag var jag den enda som sparklade i solen på förmiddags-tak-fikat.

Igår spelade Sverige bättre än någonnsin. Typiskt dåligt att det var enda matchen jag inte hade tippat bra resultat för dem. Glider ner i tipstävlningen... Mysigt var det iaf att sitta på Söderhjelmska och heja fram hemmanationen i gott sällskap och ett par öl. 

Det här blir en kortvecka på jobbet. Jag sticker redan om tre timmar faktiskt, mot sydligare breddgrader, eller ja, Stockholm åtminstone. Kommer bli en hejdundrande långhelg det här, med start på Ekerö (om jag hittar dit med tunnelbana och allt vad det heter). En sommarmiddag med lekar, mys och Linköpingsfolk som spridits ut under sommarn. Det blir megakul!

Möt mig här om ni vill. GLAD MIDSOMMAR ! ! !


Bilder från midsommarfirandet förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0