Stockholm

En helg full av solsken, vänner och glädje. En sväng med ambulans in på S:t Göran för att dra Axel i led efter årets första dopp. Midsommarhelgen kom och gick. Jag hade det bra i gott sällskap med Axwell och alla de andra vi hann hänga med dessa dagar.

Jag har hunnit lära mig mer om tunnerbanor och pendeltåg, mer om hur man ska gå på Sthlms central för att inte bumsa in i någon och sånna små saker som redan är så självklart för en Stockholmare, men inte för en Gävlebo.

Nu är jag i trygga händer i hemstaden igen. Återstår bara för mig att på något smidigt sätt samla in alla prylar som jag spridit ut runt omkring mig på resan hit och dit. Kameran från Ekerö, check. Det blev en fika med Ina utanför sttionen på vägen hemmåt. Boken, jackan... ja det får vi ta en annan gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0